Autogwarancje.pl

Pytania i odpowiedzi

pytania często zadawane przez klientów

Dlaczego warto kupić autogwarancje?

Awaria samochodu następuje nagle i to zawsze w złym momencie. Kupując gwarancję zyskujesz:

PEWNOŚĆ – w ramach dodatkowego produktu masz możliwość pewnego i bezpiecznego zakupu samochodu używanego z kompendium wiedzy

NAPRAWY – nie musisz martwić się o koszty, zapłacimy za naprawę popsutych części zgodnie z zakresem gwarancji;

BEZPIECZNY ZAKUP – kupując gwarancje zyskujesz sprawdzenie samochodu w autoryzowanym warsztacie;

OCHRONA – W razie niepewności w związku z zakupem bierzemy na siebie odpowiedzialność i chronimy Twoje prawa;

KOMFORT – W ramach dodatkowego zakupu masz możliwość otrzymania samochodu zastępczego na okresu czasu naprawy oraz holowanie do najbliższego warsztatu.

Jakie warunki musi spełniać samochód, żeby uzyskać gwarancję?
  • Potwierdzony stan techniczny zweryfikowany przez profesjonalnych fachowców w sprawdzonych warsztatach.
  • Pojazd musi spełniać poniższe cechy:
    a. Marka pojazdu zgodna z klasyfikacją marek (standardowa, premium, luksusowa) – lista marek TUTAJ
    b. Przebieg samochodu do 299 999 kilometrów,
    c. Pojemność silnika do 2999 cm3,
    d. Wiek pojazdu do 15 lat,
    e. DMC (dopuszczalna masa całkowita) do 3,5 tony.
Czy mogę dokonać zakupu telefonicznie

TAK. Zakup jest możliwy przez infolinię (klient dostaje maila z ofertą i linkiem do płatności) lub pośrednictwem portalu autogwarancje.pl. Jeżeli będziesz miał problem ze złożeniem zamówienia zadzwoń na naszą infolinię 509-030303. Pomożemy!

Gdzie mogę sprawdzić samochód po zakupie autogwarancji?

Samochód można zweryfikować u sprawdzonych ekspertów w warsztatach. Na wizytę w warsztacie umówią Cię nasi konsultanci.

Kiedy Gwarancja zostaje uruchomiona?

Gwarancja aktywowana zostaje od dnia zakupu, natomiast ochrona gwarancyjna pojazdu zostaje aktywowana po: sprawdzeniu samochodu w autoryzowanym warsztacie, dosłaniu dokumentów: dowód zakupu pojazdu, dowód rejestracyjny lista kontrolna po badaniu w warsztacie oraz autoryzacji przez autogwarancje.pl

Co w sytuacji kiedy w warsztacie nie zatwierdzono poprawnego stanu technicznego auta?

Masz możliwość do 90 dni na przeniesienie gwarancji na inny samochód, który spełni określone warunki techniczne.

Czy mogę zrezygnować z gwarancji ?

Tak, z gwarancji można zrezygnować w dowolnym momencie. Szczegóły dotyczące zwrotu dostępne są w REGULAMINIE. Pamiętaj jednak, że do chwili uruchomienia ochrony gwarancyjnej AUTOGWARANCJA posiada koszty, których nie możemy zwrócić.

Kiedy muszę aktywować i opłacić gwarancję?

Autogwarancje najlepiej aktywować przed zakupem wybranego pojazdu. Chcemy, abyś kupił dobre auto z naszą pomocą. Najpóźniej możesz aktywować autogwarancje do 7 dni po zakupie auta. Płatności dokonać najpóźniej do 7 dni od momentu zakupu autogwarancji.

Na jakie marki samochodów jest udzielana gwarancja?

Gwarancja można aktywować na większość marek samochodów. Listę marek znajdziesz TUTAJ.

Czy jak zmieniam tablice rej. To musze to do was zgłosić?

Tak. Wszystkie zmiany, które przeszedł samochód podczas trwania okresu gwarancji trzeba zgłaszać.

Jaki jest koszt weryfikacji w warsztacie?

Weryfikacja samochodu w warsztacie/stacji kontroli pojazdów jest wliczona w cenę gwarancji.

Mam zaprzyjaźnionego mechanika, czy mogę do niego pojechać na sprawdzenie?

Tak – Jeśli znajduję się na LISCIE warsztatów z nami współpracujących. Jeśli takiego mechanika nie ma na liście trzeba udać się do warsztatu, który się na niej znajduje.

Co obejmuje zakres gwarancji?

a) Pakiet autogwarancji
b) Usługi podstawowe
c) Usługi dodatkowe
Szczegóły zakresów autogwarancji znajdują się tutaj : POWER TURBO NITRO
proszę w miejscu nazw gwarancji o podpięcie zakresów gwarancji.

Jak mogę zgłosić awarię?

Awarię można zgłosić na infolinii w dni robocze (pn-pt) w godzinach 9:00-17:00 lub za pomocą adresu mailowego biuro@autogwarancje.pl.

Jakie dane trzeba mieć przy zgłoszeniu awarii?

Prosimy o podanie numeru gwarancji lub numeru telefonu na który jest aktywowana gwarancja.

Ile będę czekać na decyzje?

Czas oczekiwania na decyzję to 1 dzień roboczy od momentu otrzymania prawidłowego kosztorysu napraw od mechanika.

Czy koszty naprawy są pokrywane w całości?

Koszty naprawy są pokrywane zgodnie z zakresem oraz limitami zapisanymi w szczegółowych warunkach gwarancji.

Jak dokonywana jest zapłata za naprawę

Zapłata jest dokonywana na podstawie faktury vat na ustaloną kwotę po akceptacji przez autogwarancje.pl. Płatność jest dokonywana do 7 dni roboczych od momentu otrzymania oryginału faktury vat z warsztatu.

Czy mogę wybrać mechanika na weryfikację awarii?

Diagnoza dotycząca Awarii wykonywana jest w warsztacie wskazanym przez naszą firmę, po wydanej decyzji naprawy można dokonać w dowolnie wybranym warsztacie, który wystawia faktury vat.

Mój mechanik nie wystawia faktury vat , czy mogę naprawić u niego auto?

Nie. Koniecznością naprawy u wybranego mechanika jest możliwość wystawienia faktury VAT z naprawy.

Na jakim terenie działa gwarancja?

Gwarancja działa na terenie całej Polski.

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?
Zadzwoń!

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

Współpracują z nami: